«Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου)

Συγγραφείς

  • Ιωάννης Σύρμπας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Ευαγγελία Ανδρεάδου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Θεανώ Αστερίου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Ξανθή Μπαμπάνη ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Eύαγγελλος Μπρισίμης ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Σπύρος Παπαβασιλείου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Ελένη Σκουργιά ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Ευθύμης Φαλτάκας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Αθανασία Χατζηπαντελή ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Μάριος Γούδας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2020.1544

Λέξεις-κλειδιά:

φυσική δραστηριότητα, εμπειρίες, ευχαρίστηση, γνώση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των μαθητών/τριών Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού για το σκοπό, τις εμπειρίες και την αποτελεσματικότητα του προγράμματος «Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο». Στην έρευνα συμμετείχαν 20 μαθητές/τριες (Ν = 7 αγόρια, Ν = 13 κορίτσια). Οι συγκεκριμένοι μαθητές/τριες κλήθηκαν να απαντήσουν γραπτώς σε ανοικτού τύπου ερωτήσεις. Η ανάλυση περιεχομένου έδειξε ότι οι μαθητές/τριες είχαν θετικές εμπειρίες από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Επίσης, οι μαθητές/τριες δήλωσαν ότι αύξησαν το χρόνο συμμετοχής τους σε φυσικές δραστηριότητες (ΦΔ). Τέλος, διαπιστώθηκε ότι διαφορετικές πτυχές του προγράμματος φάνηκαν χρήσιμες στους μαθητές/τριες και προσέλκυσαν το ενδιαφέρον τους. Γεγονός
που επιβεβαιώνει ότι οι μαθητές έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάγκες τις οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι σχεδιαστές αναλυτικών προγραμμάτων όταν σχεδιάζουν ένα νέο πρόγραμμα. Η υιοθέτηση για παράδειγμα δραστηριοτήτων διαφορετικού βαθμού δυσκολίας και η εμπλοκή των γονέων σε ΦΔ εκτός σχολείου αποδείχθηκαν, σύμφωνα πάντα με τις αναφορές των μαθητών/τριών, χρήσιμες στρατηγικές.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2020-07-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Σύρμπας Ι., Ανδρεάδου Ε., Αστερίου Θ., Μπαμπάνη Ξ., Μπρισίμης E., Παπαβασιλείου Σ., Σκουργιά Ε., Φαλτάκας Ε., Χατζηπαντελή Α., & Γούδας Μ. (2020). «Γυμνάζομαι και Μετά το Σχολείο»: Ένα Πρόγραμμα για την Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας των Μαθητών/τριών II. Οι Αντιλήψεις των Μαθητών/τριών για το Πρόγραμμα (Σύντομη έκδοση ελληνικού άρθρου). Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 18(2), 98–105. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2020.1544

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 > >>