Ο Ρόλος των Οδηγιών της Συγκέντρωσης της Προσοχής στη Μάθηση και Απόδοση Κινητικών Δεξιοτήτων

Συγγραφείς

  • Μαρίνα Τσετσέλη ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ελένη Ζέτου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Νίκος Βερναδάκης ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Μαρία Μιχαλοπούλου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2016.1477

Λέξεις-κλειδιά:

εστίαση προσοχής, οδηγίες, μάθηση, απόδοση, κινητικές δεξιότητες

Περίληψη

Αναμφισβήτητα, τα τελευταία χρόνια διακρίνεται μια στροφή στον τρόπο εκμάθησης των δεξιοτήτων στο χώρο της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού. Συγκεκριμένα, οι οδηγίες που πρέπει να λαμβάνουν οι ασκούμενοι κατά τη διάρκεια της δεξιοτεχνικής εκτέλεσης, έχει γίνει αντικείμενο πολύχρονης μελέτης. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η παρουσίαση ερευνών που σχετίζονται με τη θεωρία των οδηγιών συγκέντρωσης της προσοχής. Από την ανασκόπηση διαπιστώθηκε ότι η εξωτερική εστίαση προσοχής είναι ανώτερη και περισσότερο ωφέλιμη στην απόδοση απλών, αλλά και περίπλοκων αθλητικών δεξιοτήτων. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημαντικότητα της σε όλα τα στάδια της διαδικασίας μάθησης (στη γρήγορη βελτίωση της μάθησης, στην αυτοματοποίηση της κινητικής απάντησης, αλλά και στη βελτίωση της ικανότητας λήψης απόφασης).

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2016-05-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τσετσέλη Μ., Ζέτου Ε., Βερναδάκης Ν., & Μιχαλοπούλου Μ. (2016). Ο Ρόλος των Οδηγιών της Συγκέντρωσης της Προσοχής στη Μάθηση και Απόδοση Κινητικών Δεξιοτήτων. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 14(2), 102–113. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2016.1477

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >>