H Σχέση Μεταξύ της Αντιλαμβανόμενης Λεκτικής Επιθετικότητας και Επιχειρηματολόγιας των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με τη Διαπροσωπική Έλξη των Φοιτητών
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2015.1452Λέξεις-κλειδιά:
Επιχειρηματολογία, λεκτική επιθετικότητα, εργασιακή έλξη, κοινωνική έλξη, φυσική έλξηΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να ερευνήσει τη σχέση μεταξύ της λεκτικής επιθετικότητας και της επιχειρηματολογίας με τη διαπροσωπική έλξη στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, αφού προηγουμένως μεταφράστηκαν και τροποποιήθηκαν για τον ελληνικό πληθυσμό τα ερωτηματολόγια της επιχειρηματολογίας και της διαπροσωπικής έλξης (εργασιακή, κοινωνική και φυσική έλξη). Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από 243 φοιτητές του Τ.Ε.Φ.Α.Α. του πανεπιστημίου Θεσσαλίας ηλικίας 18-24 ετών. Τα αποτελέσματα υποστήριξαν την εσωτερική συνοχή των μεταφρασμένων ερωτηματολογίων. Συνολικά, τα αποτελέσματα παρείχαν ικανοποιητική υποστήριξη για τις ψυχομετρικές ιδιότητες της κλίμακας της επιχειρηματολογίας καθώς και της κλίμακας της διαπροσωπικής έλξης τροποποιημένες σε ελληνικό πληθυσμό. Επιπλέον από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι τρεις διαστάσεις της διαπροσωπικής έλξης είχαν πολύ υψηλές συσχετίσεις μεταξύ τους, ενώ υπήρξε σημαντικά θετική σχέση μεταξύ της επιχειρηματολογίας και των τριών διαστάσεων της διαπροσωπικής έλξης. Αντίθετα από τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι η λεκτική επιθετικότητα σχετίζεται αρνητικά τόσο με τις τρεις διαστάσεις της διαπροσωπικής έλξης όσο και με την επιχειρηματολογία.