Αυτοαποτελεσματικότητα Διδασκαλίας Φοιτητών/τριων που κάνουν την Πρακτική τους στα Σχολεία και Μαθησιακό Κλίμα

Συγγραφείς

  • Μαρία Ρέμπελου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Νικόλαος Διγγελίδης ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2015.1451

Λέξεις-κλειδιά:

αυταποτελεσματικότητα, μαθησιακό κλίμα, πρακτική άσκηση, ικανότητα

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετασθούν η αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών του ΤΕΦΑΑ κατά την πρακτική τους άσκηση στα σχολεία, η ικανοποίηση τους από τα σχολεία της φυσικής αγωγής, η αντίληψη τους για τη σημαντικότητα του μαθήματος και το μαθησιακό κλίμα. Στην έρευνα συμμετείχαν ογδόντα ένα φοιτητές/φοιτήτριες (47 αγόρια, 34 κορίτσια) του δευτέρου έτους σπουδών, ηλικίας 20 ετών περίπου. Για την αξιολόγηση των παραπάνω μεταβλητών χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα προσαρμοσμένα ερωτηματολόγια. Όλες οι κλίμακες είχαν αποδεκτούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (α> .85). Η ανάλυση διακύμανσης της κατεύθυνσης έδειξε στατιστικά σημαντικές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών όσον αφορά: α) στην αυτοαποτελεσματικότητα, β) στη σημαντικότητα του μαθήματος και γ) στην ικανοποίηση από τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής. Τα κορίτσια είχαν υψηλότερα σκορ σε όλες τις παραπάνω κλίμακες σε σύγκριση με τα αγόρια, επιδεικνύοντας μεγαλύτερη αυτοαποτελεσματικότητα και ικανοποίηση από τη πρακτική τους άσκηση στα σχολεία.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2015-09-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ρέμπελου Μ., & Διγγελίδης Ν. (2015). Αυτοαποτελεσματικότητα Διδασκαλίας Φοιτητών/τριων που κάνουν την Πρακτική τους στα Σχολεία και Μαθησιακό Κλίμα. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 13(2), 11–20. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2015.1451

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα