Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας του Διδακτικού Αντικειμένου «Φυσική Κατάσταση» του Βιβλίου Φυσικής Αγωγής για την Α΄ Γυμνασίου

Συγγραφείς

  • Μάριος Γούδας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Αθανάσιος Κολοβελώνης ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Χριστίνα Νικητοπούλου ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Μαρία Χασάνδρα ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2010.1342

Λέξεις-κλειδιά:

φυσική αγωγή, άσκηση για υγεία, καθορισμός στόχων, ποιοτική &ι ποσοτική αξιολόγηση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογήσει την ενότητα «Φυσική Κατάσταση» του βιβλίου φυσικής αγωγής της Α΄ Γυμνασίου. Συμμετείχαν 37 μαθητές δύο τμημάτων Α΄ τάξης Γυμνασίου. Για την αξιολόγηση του προγράμματος χρησιμοποιήθηκε ο συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης. Η ανάλυση των ποσοτικών δεδομένων έδειξε ότι το πρόγραμμα είχε θετική επίδραση στην απόδοση των μαθητών σε δοκιμασίες δύναμης, ευλυγισίας και αντοχής. Η ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων έδειξε ότι οι μαθητές ανέφεραν σε γενικές γραμμές θετικές απόψεις για το πρόγραμμα, συμμετείχαν σ’ αυτό ενεργά, ευχαριστήθηκαν και διασκέδασαν κατά τη διάρκειά του, ενώ ανέφεραν ότι μπορούν να σχεδιάσουν μόνοι τους ένα πρόγραμμα φυσικής κατάστασης. Παρόλα αυτά, δεν έλειψαν και ορισμένες αρνητικές αναφορές των μαθητών και διαφοροποιήσεις κυρίως σε σχέση με τη δυσκολία κάποιων δοκιμασιών και δραστηριοτήτων του προγράμματος. Συμπερασματικά, η ενότητα «Φυσική Κατάσταση» του βιβλίου φυσικής αγωγής της Α΄ Γυμνασίου είναι αποτελεσματική για την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης των μαθητών, ενώ μπορεί να επιδράσει θετικά και στα κίνητρά τους για συμμετοχή στο μάθημα.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2010-04-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Γούδας Μ., Κολοβελώνης Α., Νικητοπούλου Χ., & Χασάνδρα Μ. (2010). Αξιολόγηση της Αποτελεσματικότητας του Διδακτικού Αντικειμένου «Φυσική Κατάσταση» του Βιβλίου Φυσικής Αγωγής για την Α΄ Γυμνασίου. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 8(1), 28–42. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2010.1342

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4