Αξιολόγηση της Παρεχομένης Ποιότητας Υπηρεσιών σε Γήπεδα Καλαθοσφαίρισης

Συγγραφείς

  • Ευστρατία Τσίτσκαρη ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Νικόλαος Βερναδάκης ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Γιώργος Τζέτζης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Νικόλαος Αγγελούσης ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Γιώργος Κώστα ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2008.1285

Λέξεις-κλειδιά:

αξιολόγηση, ποιότητα υπηρεσιών, αθλητική εγκατάσταση, καλαθοσφαίριση, φίλαθλος

Περίληψη

Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν δοκιμή και εφαρμογή ενός οργάνου μέτρησης για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχεται σε εγκαταστάσεις καλαθοσφαίρισης. Επιμέρους στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που συντελούν στην αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχεται σε γήπεδα καλαθοσφαίρισης στην Ελλάδα από τους άμεσα ενδιαφερομένους, δηλαδή τους φιλάθλους, με απώτερο στόχο –βέβαια- την κατανόηση των επιθυμιών τους και την -όσο το δυνατόν- ικανοποίησή τους. Το δείγμα τα έρευνας αποτέλεσαν 500 φίλαθλοι που παρακολούθησαν αγώνες καλαθοσφαίρισης της Α1 Εθνικής Κατηγορίας, σε πέντε αθλητικές εγκαταστάσεις της Βόρειας Ελλάδας. Το όργανο αξιολόγησης που διαμορφώθηκε περιλάμβανε μεταβλητές που αφορούσαν στην αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχεται σε εγκαταστάσεις καλαθοσφαίρισης στον Ελλαδικό χώρο. Η Διερευνητική Παραγοντική Ανάλυση και η Ανάλυση Αξιοπιστίας που πραγματοποιήθηκαν ανέδειξαν έξι παράγοντες που εξηγούσαν το 67.5% της συνολικής διακύμανσης: α) «εγκαταστάσεις», β) «κοινωνικοποίηση», γ) «προσωπικό», δ) «ψυχαγωγία», ε) «ανέσεις» και στ) «ευκολία». Οι μεταβλητές της κλίμακας που χρησιμοποιήθηκαν στα
πλαίσια της παρούσας μελέτης φαίνεται να είναι ενδεικτικές και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ανάλογες έρευνες για την αξιολόγηση αθλητικών εγκαταστάσεων. Η πρόκληση της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών γίνεται λιγότερο δύσκολη όταν οι αθλητικοί μάρκετινγκ μάνατζερ γνωρίζουν την άποψη των πελατών τους για την ποιότητα αυτή. Από την πλευρά του μάνατζερ, η αναγνώριση των διαστάσεων και η κατανόηση της αξιολόγησης που πραγματοποιούν οι θεατές στις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες, υποδεικνύει την κατεύθυνση στην οποία θα πρέπει να επενδύσουν τις προσπάθειες και τους πόρους τους, ώστε να αυξήσουν την πιθανότητα οι καταναλωτές να βιώσουν μία θετική εμπειρία.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2008-12-31

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τσίτσκαρη Ε., Βερναδάκης Ν., Τζέτζης Γ., Αγγελούσης Ν., & Κώστα Γ. (2008). Αξιολόγηση της Παρεχομένης Ποιότητας Υπηρεσιών σε Γήπεδα Καλαθοσφαίρισης. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 6(3), 311–318. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2008.1285

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 > >>