Η Ανάπτυξη Του «Ευ Αγωνίζεσθαι» στη Φυσική Αγωγή
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2006.1136Λέξεις-κλειδιά:
ευ αγωνίζεσθαι, ηθική ανάπτυξη, φυσική αγωγήΠερίληψη
Η φυσική αγωγή σε σχέση µε τις άλλες φυσικές δραστηριότητες, ή σε σχέση µε τον αγωνιστικό αθλητισµό, αποτελεί την πιο πρόσφορη περιοχή για την ηθική ανάπτυξη και την διαµόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι πρόσφατες θεωρίες ηθικής και κοινωνικής ανάπτυξης και ανασκοπούνται έρευνες που έχουν βασιστεί σε αυτές τις θεωρίες. Παρουσιάζονται επίσης, µοντέλα φυσικής αγωγής που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και στοχεύουν στην ανάπτυξη ηθικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών των µαθητών, καθώς και σχετικές έρευνες. Τέλος, συνοψίζονται κάποιες πρακτικές εφαρµογές που θα µπορούσαν να φανούν χρήσιµες σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής καθώς και προτάσεις για µελλοντικές έρευνες.