Μαθαίνοντας µε την Τεχνολογία των Πολυµέσων – Υπόσχεση ή Πραγµατικότητα;

Συγγραφείς

  • Νικόλαος Βερναδάκης ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ανδρέας Αυγερινός ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ελένη Ζέτου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Μαρία Γιαννούση ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Ευθύµης Κιουµουρτζόγλου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

Λέξεις-κλειδιά:

τεχνολογία, διδασκαλία µε πολυµέσα, ενεργητική µάθηση, µοντέλο ανάπτυξης

Περίληψη

Σκοπός αυτής της ανασκόπησης ήταν η ανίχνευση και η κριτική προσέγγιση των εκπαιδευτικών και µαθησιακών δυνατοτήτων που προσφέρει η διδασκαλία µε πολυµέσα στην εκπαίδευση και τη Φυσική Αγωγή. Ειδικότερα, η εργασία ξεκινά µε µια απόπειρα αναγνώρισης των πλεονεκτηµάτων και µειονεκτηµάτων της διδασκαλίας µε πολυµέσα. Στη συνέχεια αναφέρει αποτελέσµατα ερευνών που αφορούν την επίδραση της διδασκαλίας µε πολυµέσα στη µάθηση και προτείνει ένα µοντέλο ανάπτυξης εκπαιδευτικών εφαρµογών. Τέλος αναλύει και σχολιάζει τη χρησιµότητα και αξία της εν λόγω διδασκαλίας και επισηµαίνει µια σειρά από προβληµατισµούς, εκ των οποίων πολλοί εντοπίζονται στο επίπεδο της έµπρακτης χρήσης αυτών των
εφαρµογών και της αποτελεσµατικής ενσωµάτωσής τους στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Οι έρευνες που ανασκοπήθηκαν εκπλήρωναν τις παρακάτω προϋποθέσεις: 1) είχαν µια ποσοτική αξιολόγηση της µάθησης µε την τεχνολογία των πολυµέσων 2) οι συµµετέχοντες ήταν µαθητές από όλες τις βαθµίδες της εκπαίδευσης, 3) υπήρχε συγκριτική οµάδα ή οµάδα ελέγχου, 4) υλοποιήθηκαν στην αλλοδαπή και ηµεδαπή, και 5) ήταν δηµοσιευµένες στην αγγλική ή ελληνική γλώσσα. Βασισµένη λοιπόν, στα ευρήµατα των ερευνών αυτής της ανασκόπησης φαίνεται ότι η διδασκαλία µε πολυµέσα µπορεί να είναι ένα αποτελεσµατικό, ενδιαφέρον και ελκυστικό µέσο διδασκαλίας που συµπληρώνει τη συµβατική εκπαιδευτική διαδικασία.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2006-08-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Βερναδάκης Ν., Αυγερινός Α., Ζέτου Ε., Γιαννούση Μ., & Κιουµουρτζόγλου Ε. (2006). Μαθαίνοντας µε την Τεχνολογία των Πολυµέσων – Υπόσχεση ή Πραγµατικότητα; . Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 4(2), 326–340. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/inquiries/article/view/1145

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >>