Σύγκριση των Επιπέδων Φυσικής ∆ραστηριότητας, των Στόχων Επίτευξης και της Αντιλαµβανοµένης Ικανότητας σε Παιδιά Ε΄ και Στ΄ ∆ηµοτικού στο Μάθηµα της Φυσικής Αγωγής

Συγγραφείς

  • Γιώργος Τζέτζης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Μάριος Γούδας ΤΕΦΑΑ, Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας
  • Εύη Κυρατσού ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2005.1064

Λέξεις-κλειδιά:

Φυσική δραστηριότητα, στόχοι επίτευξης, αντιλαµβανόµενη ικανότητα, φυσική αγωγή

Περίληψη

Η παρούσα µελέτη σχεδιάστηκε για να εξεταστούν διαφορές στη Φυσική ∆ραστηριότητα, τους Στόχους
Επίτευξης και την Αντιλαµβανόµενη Ικανότητα µεταξύ αγοριών και κοριτσιών κατά τη διάρκεια του µαθήµατος φυσικής αγωγής. Στην έρευνα συµµετείχαν 58 παιδιά (29 αγόρια και 29 κορίτσια) Ε΄ και Στ΄ τάξης
∆ηµοτικού ηλικίας 10 και 11 ετών (Μ= 10.6 ± .53 έτη). Η φυσική δραστηριότητα µετρήθηκε µε το επιταχυνσιόµετρο CSA κατά τη διάρκεια 6 τυπικών µαθηµάτων φυσικής αγωγής. Των µετρήσεων προηγήθηκε η συµπλήρωση του ερωτηµατολογίου των Στόχων Επίτευξης και της Αντιλαµβανόµενης Ικανότητας. Από την
ανάλυση των αποτελεσµάτων διαπιστώθηκε ότι τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας των αγοριών ήταν µέτρια και των κοριτσιών χαµηλά. Τα αγόρια ήταν σηµαντικά πιο δραστήρια από τα κορίτσια. Όσον αφορά
τις ψυχολογικές παραµέτρους, τα αγόρια είχαν υψηλότερη Αντιλαµβανόµενη Ικανότητα από τα κορίτσια,
ενώ δεν παρουσιάστηκαν στατιστικά σηµαντικές διαφορές στους Στόχους Επίτευξης. Είναι αναγκαίο να
αναπτυχθούν κατάλληλα προγράµµατα παρέµβασης που να συµβάλλουν στην ενίσχυση της φυσικής δραστηριότητας στους κόλπους του σχολείου.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2005-02-03

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τζέτζης Γ., Γούδας Μ., & Κυρατσού Ε. (2005). Σύγκριση των Επιπέδων Φυσικής ∆ραστηριότητας, των Στόχων Επίτευξης και της Αντιλαµβανοµένης Ικανότητας σε Παιδιά Ε΄ και Στ΄ ∆ηµοτικού στο Μάθηµα της Φυσικής Αγωγής. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 3(1), 1–12. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2005.1064

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4