Παράγοντες Αξιολόγησης του ∆ιαδικτύου ως Εργαλείου Μάρκετινγκ και ∆ηµοσίων Σχέσεων στον Αθλητισµό

Συγγραφείς

  • Ευστρατία Τσίτσκαρη ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Γιώργος Κώστα ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης
  • Γιώργος Τζέτζης ΤΕΦΑΑ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης
  • Ευθύµης Κιουµουρτζόγλου ΤΕΦΑΑ, ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2004.1023

Λέξεις-κλειδιά:

διαδίκτυο, µάρκετινγκ, δηµόσιες σχέσεις, συλλογικές ιστοσελίδες, παράγοντες αξιολόγησης

Περίληψη

Ένα από τα παγκοσµίως µεγαλύτερα φαινόµενα της σύγχρονης εποχής είναι η χρήση του ∆ιαδικτύου. Με διάφορους τρόπους και για διάφορους λόγους ο αθλητισµός προκαλεί στο Ίντερνετ έντονο ενδιαφέρον. Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η δηµιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου οργάνου αξιολόγησης των µεταβλητών µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων που εµφανίζονται σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων. Συνολικά συλλέχθηκαν ερωτηµατολόγια από εφτακόσια άτοµα, που τη χρονική περίοδο διεξαγωγής της έρευνα δήλωσαν κάτοικοι Θεσσαλονίκης. Στα δεδοµένα που συλλέχθηκαν πραγµατοποιήθηκε παραγοντική ανάλυση και στη συνέχεια αναλύσεις αξιοπιστίας των παραγόντων που προέκυψαν. Προέκυψε ότι τέσσερις είναι οι παράγοντες αξιολόγησης των µεταβλητών του µάρκετινγκ και των δηµοσίων σχέσεων σε ιστοσελίδες αθλητικών συλλόγων: το «Προϊόν» (µε 7 θέµατα & α=.86), η «Τιµή-∆ιανοµή» (µε 6 θέµατα & α=.85), η «Προώθηση» (µε 6 θέµατα & α=.81) και οι «∆ηµόσιες σχέσεις» (µε 9 θέµατα & α=.89). Η εφαρµογή του ∆ιαδικτύου στον αθλητισµό έχει ήδη γίνει αισθητή και πιθανότατα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται µε ραγδαίους ρυθµούς. Τα συµπεράσµατα της έρευνας αυτής µπορούν να διαφωτίσουν και να καθοδηγήσουν ενέργειες διαδικτυακού µάρκετινγκ και επικοινωνίας στον αθλητισµό, τόσο σε πρακτικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2004-01-30

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τσίτσκαρη Ε., Κώστα Γ., Τζέτζης Γ., & Κιουµουρτζόγλου Ε. (2004). Παράγοντες Αξιολόγησης του ∆ιαδικτύου ως Εργαλείου Μάρκετινγκ και ∆ηµοσίων Σχέσεων στον Αθλητισµό. Αναζητήσεις στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, 2(1), 1–11. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.ispe.2004.1023

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>